And with this my friends, I'll leave you for the weekend

Beyonce, igar pa MTV galan.



HOT HOT HOT HOT.

är det inte lite synd om alla ungdomar idag, när modeidealet ser ut sa här;



När jag var ung (ha!) ville alla se ut som Beyonce (även vi som trakigt nog föddes med blekrosa hud). Jag hade pa mig kammoflage-kjolar, röda linnen, nätbrynjor och timberlandkängor, och slängde alltid pa mig sa mycket guldsmycken och bling bling jag orkade bära upp (till och med ett stort B i fejkstenar runt halsen. Oironiskt. Sen ironiskt ett ar senare) och spillde alltid ut ölen/vinet när Crazy in Love drog i gang i min iver att komma fram till dansgolvet. Det var tider det. Alla ville vara snygga, men idag vill alla bara vara coola.

Jag lider med dagens ungdomar. Nu ska jag dra pa Whatever you Like med T.I. och ga hemat och klä upp mig som en R&B-donna ikväll. Guld, guld, guld och mer guld. Vi vill ju alla hellre vara Beyonce än Agyness - vad än fashionvärlden säger...

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0