Fredagens kloka ord

Efter en lang vecka, med angest och livsavgörande beslut och med känslor som kastat en fram och tillbaka har jag äntligen kommit fram till nagra kloka ord.

Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig, men det blir ofta ganska bra ända.

Med dessa ord och ytterligare ett fantastiskt resultat pa stureplan.se's fredags quiz sa tycker jag att jag förtjänar att ta helg nu. Nästa vecka blir spännande, da ska jag;

1. Leta efter den perfekta (och tredje för säsongen) fuskpälsen i Lausanne
2. Visa bilder pa de makabra skulpturerna av simmande/döende människor som nagon har hängt upp utan för mitt kontorsfönster. Kan komma en konstnärlig analys ocksa om ni har tur
3. Säga upp mig fran mitt jobb.
4. Undvika hot och försöka ducka när mina chefer slänger halslagare och häftapparater efter mig
5. Visa bilder fran min galna födelsedagsfest förra lördagen, där jag fick 20 personer att dansa högstadie-tryckare och bära sina skärp som armband (fashion bodde pa min födelsedagsfest)

Nu ska jag köra igan B'Week, och dra pa mig stora guldörhängen och sant.

xoxo

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0