Karriären börjar nu

Första gangen jag jobbade med viktiga saker och behövde ha formell bizznizzstil varje dag älskade jag det. Jag kände mig betydelsefull. Efter ett tag gar viktigheten över, när man inser att man är ganska utbytbar och man möter 150 FN-praktiserande svenskor i kostym som känner sig lika viktiga. Sa nu hatar jag det, jag känner mig ful, trakig och oinspirerad. Alla i Geneve's finansdistrikt ser sa chica ut i sina pennkjolar och blusar, jag ser bara trist och plufsig ut. Men vad jag än gör i framtiden (eller om tva manader) sa verkar det inte vara nagot som innebär casual fashion varje dag, skinnleggings gör sig inte riktigt pa Geneve's kontor. Jag maste helt enkelt omfamna kostymen och dräkten och fa det att fungera lite bättre.

Typ sa här.


(Garance Doré)

Nu, ut och handla blazer.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0