L & B

Som ni kanske märkt sa bloggar inte L här längre. Jag saknar min bloggkamrat men hoppas att hon kanske kommer tillbaka genom nagot sporadiskt inlägg här och där.

Jag fortsätter att blogga, men Fancy Schmancy- just another fashion blog har aldrig riktigt lyckats hitta en identitet. Vad fan vill jag egentligen? Vill jag blogga om mode seriöst? Eller vill jag bara vara sur och ironisk hela tiden och driva med alla andra modebloggar?

Ska ägna resten av arbetsdagen till att fundera pa detta. Aterkommer med resultat senare.

/B

Kommentarer
Postat av: Ia

sura är alltid tillfredställande

2008-10-16 @ 13:17:56
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/
Postat av: L

Åh, berätta för mig när du kommit på en identitet för Fancy!

2008-10-17 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0