Konsten att övertala ett kanadeniskt företag

Jag har tidigare förklarat att dessa Givenchy är det enda jag vill ha pa mig i höst. Men sa blir det ju givetvist inte. Tänk hur skakig i knäna jag blev när jag sag ett par knock-offs av de mest fantastiska skorna nagonsin...



Jag hoppade och tjöt till av glädje. Slängde in ett och annat GAAAAHHHH!, CRAVINGS!, MASTE HA! och klickade frenetiskt pa köp knappen och plockade fram mitt visa-kort.

Tills.jag.inser.att.Aldo.inte.levererar.till.Schweiz.

Eller.Frankrike.

Eller.Sverige.

Game.Over.

Sa nu haller jag plötsligt pa med en hysterik email kampanj där jag försöker övertala Aldo att jag absolut maste ha dessa skor och att de pa nagot sätt maste leverera dessa till ett land i min närhet. No discussions. Aterkommer med vidare rapport.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0