2009. Yeah yeah...

Jag maste blogga mer. Jag har massa idéer och jag behöver hitta min kamerasladd. Men det finns liksom ingen tid. I mandags började jag mitt nya jobb, det är än sa länge grymt. Men det är mycket att ta in nu i början, och när jag kommer hem vill jag bara lägga mig i soffan och kolla pa Sopranos, säsong 1 - 6. Sen är klockan 12, och jag maste ga och lägga mig, annars blir jag sa trött dagen efter. Det är mycket mycket oglamoröst liv jag lever, och det blir väldigt lite tid över för bloggning.

Jag funderar pa att bli lite mer strukturerad. Förbereda blogginlägg under helgen och sant. Redigera bilder som jag alltid säger att jag ska lägga upp, men aldrig gör. Jag vill göra bloggen mer personlig, fast utan dagens outfit-bilder. Hur gör man en san blogg? Jag maste ocksa göra färdigt designen här pa bloggen. Under construction börjar bli lite tradigt nu, men jag vet inte hur jag kan anpassa banner-bilden till bloggens storlek. Jag maste undersöka detta. Snygg kommer den bli i allafall, min lilla fashion-blogg. Fast jag ska inte vara sa kaxig, vi far nog se hur det slutar. Vem vet om det blir nagra fler inlägg överhuvud taget.

Jag känner mig ganska nöjd med tillvaron just nu dock (förutom att jag inte har rad att aka pa semester till Mexico, och att jag fortfarande inte är smal nog att vara fashion och att jag har ytterligare ett jobb där Balagencia-kopior och stentvättade, sönderivna jeans inte riktigt passar in i dresscoden.) Jobbet är bra, lägenheten är bra, bankkontot är tomt som vanligt men det fylls snart pa och pa lördag aker jag upp till Chamonix. 2008 var aret da jag kom pa fötter igen, och skaffade mig ett vuxenliv. 2009 ska bli aret da jag gör megakarriär, aker pa exotiska semestrar, blir plötsligt lika snygg som Gisele och drar runt pa crazy partyupptag med massa härliga vänner och bloggar för fullt om det.

This is Fancy Schmancy. Nu kör vi.





/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0