Mästerkatten och Obama

Jag har funderat mycket pa rymdvapen (jobb), rasism (tack lisa) och skor idag. Och dragit slutsatsen att jag absolut maste hitta ett par galet höga mockastövlar. Inte hög klack, utan höga horstövlar. Fast platta och i mocka. Mindre Pretty Woman och mer mästerkatten i stövlarna.

Vart hittar jag sana en tisdagseftermiddag?





P.S. Jag maste erkänna att jag ofrivilligt tänkt en del pa Obama ocksa. Tills jag läste nagon idiotbloggare (som garanterat bloggar om "vardagshändelser") som skrev följande

"Idag är en historisk dag. En dag många kommer att minnas som hoppets och glädjens dag. Idag svär Barack Obama eden och blir USA:s nye president. Jag brukar inte kolla på president-ceremonin men idag gör jag ett undantag. Denna dag kan nog liknas vid den dag då Martin Luther King höll sitt kända tal"

Hur kan man inte bli rabiat Obama-hatare när "Linda, 24 ar fran Södertälje, pluggar media och kommunikation, handlar grejer pa asos och längtar efter sex & city no 2" svamlar om hoppets och glädjens dag? D.S.

Uppdatering:
Sveriges artistelit vill ocksa vara som Bruce, Beyonce och Bono och ställer till med egen gala ikväll. Medverkar gör:
Triple&Touch, Anna-Lotta Larsson, Gladys del Pilar, Kayo, Sharon Dyall, Jessica Folcker, Blacknuss, Damon Frost, och en hel hög andra okändingar. Wohahhh, vilket politiskt engagemang.

/B

Kommentarer
Postat av: Ia

uppdatera om dojjorna.

Sådana skulle jag kunna sälja min granne för.

2009-01-21 @ 16:54:17
URL: http://themeangreenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0