Gstaad it is!

FancySchmancy har gatt pa sparlaga denna vecka, har inte riktigt orkat blogga trots alla modevisningar och hejdundrande saker som pagar runt om i världen. Som vanligt har jag ocksa bloggpaus under helgen. Pa helgen ska man vara ledig och inte sitta framför datorn.

Denna helg börjar om 2 och en halv timme, da en bil kommer tuta nere pa parkeringen utanför jobbet och jag springer med rosenröda kinder ut och skuttar in i framsätet och vips svänger vi iväg till Gstaad för värsta jet-sethelgen med skidakning (ha! jag planerar att dumpa snowboarden och ska ge mig pa skidor för första gangen sen jag var 14 àr, det här kan sluta hur som helst), drinkar och uggboots.



Twitter kan komma, men inget bloggande fören mandag.

Tjarà!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0