När jag inte orkar fashionblogga om nagot vettigt

Tre jobb jag har haft:

1) steka burgare pa McDonalds
2) inspektera röntgenvätska pa en läkemedelsfabrik
3) köpa 15 designerväskor för typ 5000 EUR/styck àt olagliga japaner


Tre platser jag har bott på:

1) Skanstorget. Bästa sommaren ever!
2) Florens. Bästa tonàrsàret ever!
3) Genève. Bästa karriärstaden ever!


Tre saker jag gillar att se på TV:

1) Nerladdade avsnitt av Battlestar Galactica. Bästa tv-serien ever! Har djup àngest över att det är över snart.
2) Nerladdade avsnitt av 30 Rock. Bästa rollkaraktärer ever!
3) Längdskidàkning pà Eurosport pà söndagar. Bästa bakishänget i soffan ever!


Tre favoriträtter:

1) Cornflakes
2) Smörgàskex
3) Rà fisk

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

1) I mammas och pappas soffa, läsandes nàgon halvtaskig deckare med en kopp kaffe och en ostmacka brevid.
2) Pà en uteservering i ett vàrvarmt Paris, med ett glas dyrt vitt vin och designersolglasögon (och jävligt snygga kläder)
3) I en backe, med snowboarded fastspänd pà fötterna och ett tjockt lager av pudersnö och stàlande sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0