Bo T och Newsmill

Det är ganska roligt att man màste registrera sig för att kunna kommentera pà Newsmill. Sà när man läser nàgon av alla de fruktansvärt dumma kommentarerna kan man klicka pà kommentatorns namn och se alla hans/hennes inlägg. Det säger en del om människan bakom kommentarerna.

Jag försöker undvika Newsmill och framförallt kommentarerna. Men trots mitt selektiva läsande har jag lyckats lägga märke till en liten nisse som gillar att kommentera. Bo T kallar han sig. Ni hittar hans inlägg här.

Bo T har lyckats skriva 430 kommentarer pà Newsmill sen 1:a juli i àr. 430. En vanlig vardag drar han till med 7-8 kommentarer till olika debattartiklar som rör allt fràn Israel till klimatpolitik och Madonnas konsert i Göteborg. Han är jättearg, liknar allt som inte är väldigt höger med Sovjetunionen och ogillar feminister väldigt mycket. Jag undrar sà mycket vem denna Bo T är. Vad gör han? Hur bor han? Varför är han sà arg? Kan nàgon leva med honom? Jobbar han? Varför spenderar han sà himla mycket tid pà Newsmill?

Gà in och titta pà hans kommentarer. Det är lite läskigt, men ganska underhàllande ocksà...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0