blogg-kris

Hej allihopa.
Jag har börjat mitt nya jobb. Pakistan har ballat ur och jag är överväldigad och hetsspringer runt FN och letar efter gamla kompisdiplomater som kanske kan förklara vad allt handlar om. Det är mycket snack om agendan igen. Jag jobbade tolv timmar idag, precis som förr. Allt är precis som det brukade vara, på den tiden det var FN och jag.
Och jag vill blogga om det, på FN och jag. Men jag har glömt bort lösenordet till bloggen. Jag har till och med glömt bort vilken inloggningsemail jag använde. Helvete, jag vill inte blogga på fancyschmancy om det här, jag vill tillbaka till FN och jag...
Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Lolls

NNEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!

2010-01-20 @ 01:41:37
Postat av: Lolls.

Äh, bara du bloggar så bryr jag mig egentligen inte om vart du skriver. I'm lovin it all!

2010-01-20 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0