Veckans projekt

Eftersom "Det Stora Experimentet" fortsätter (jag ska uppdatera er, jag lovar) är jag rastlös ikväll. Min käre man är och gymmar, och jag kan inte göra nagot eftersom (a) vardagsrummet ser ut som en scen fran Dexter, da ett gäng gubbar varit här och spacklat och grejat, (b) jag kan inte kolla pa tv för den är täckt i plast och (c) jag har inte fatt nagra instruktioner av min man om vad vi ska laga för mat. What to do, what to do...

Därför tänkte jag att det var dags att äntligen klorinbleka mina jeans. Men nu har jag ett problem, ska jag ta de snygga jeansen som jag kan tänka mig att använda efterat? Eller de fula jeansen som inte spelar nagon roll om de blir förstörda?

Hmmm.

Uppdatering kommer om en halvtimme.

Tjarà

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0