Handbags & make-up

Jag tog ju tag i sminkdebatten sist, och nu är det dags för handväskan...

Jag fattar inte riktigt grejen. Jag tycker inte det är speciellt intressant med väskor. Jag skulle gärna vilja höra nagon som är passionerat intresserad av väskor förklara varför. Materialet? Designen? Priserna?

Självklart äger jag handväskor, massor. Och en del är finare än andra. Men jag orkar liksom inte bry mig, det säger mig ingenting. Handväskor ger mig inget ur ett modeperspektiv, de berör mig inte, jag blir varken inspirerad eller överaskad, de bara fyller en funktion.

Bottega Veneta. Jaha.


Chloé. Snark...


Dolce & Gabbana. Whatever...


Stella McCartney. Jassa?


Nä, väskor är inte min grej. Och för att inte vara lika hanfull som mot sminkbloggarna sa far väskfantaster gärna förklara hela grejen med att köpa en skinnsäck för sjukt mycket pengar när man kan köpa ett par Givenchy-boots istället:



/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0