Söndertrasad

I gar var första kvällen pa länge jag och min respektive var hemma själva och inte gjorde nagot. Vi köpte rödvin och jag ägnade 4 timmar at min senaste DYI-projekt framför halva säsong 3 av Battlestar Galactica.

Jag ville göra en san här t-shirt:

(http://www.fashiontoast.com/)

Efter fyra timmars pillande och krampande fingrar sag min t-shirt ut sahär:




(mina fingrar gjorde ont och iPhone-kameran fungerar inte jättebra i mörka vardagsrum)

Den är fortfarande inte färdig, och det känns som att nästa hemmakväll kommer inte ske fören i mitten av januari eller nagot sant, sa vi far se hur slutresultatet blev.

Min besatthet av hal och sönderrivna saker har upp till idag resulterat i:

 - 2 par söndertrasade leggins
 - 2 par sönderklippta American Apparel sweatshirts (ja, jag förstörde även den nybeställda)
 - 1 t-shirt, som jag testade att riva upp innan jag fick kontroll över det hela och började pa den som är pa bild ovan

Men jag ger inte upp. Rodartes AW08/09 ma förstöra min höstgarderob, men jag är säker pa att jag kommer lyckas med nagot sa smaningom.





/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0