Fredag i punktformat

  • Bör man vara orolig för sina shoppingvanor när man lärt sig VISA-kortets kortnummer, giltlighetsdatum och CVV-kod utantill?
  • Köp den här boken och njut av en person som skriver sa att det känns i hela kroppen
  • Geneve var tystare igar kväll än när Schweiz akte ut. Portugiserna sörjer och jag känner att mitt EM-tips inte var sa tokigt ända (trots misstaget med Schweiz och resultaten av Sveriges matcher sa känner jag att jag var pa rätt spar. Bättre än de flesta) I veckan ser vi Kroatien ga vidare och Italien sparka ut spanjorerna. De som spelar bra i gruppspelet gar aldrig langt.
  • Jag har fortfarande inte hittat nagra skor. Och jag känner mig inte sa nöjd med det.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0